Urk

halloj idag är det såå tråkigt väder ute.. Angelica var här nyss vi fika lite och planerade lilljulen som är på lördag! Såå mysigt kommer det bli..

Idag tog jah ledigt från körskolan ska på begravning .-( min farfars syster har gått bort inte så nära släkting men ändå gamla minnen dras upp var ju inte så länge sen jag var på farmors så det kommer bli tufft...Anledningen till att jag ska gå är för som har inga barn lr så. Och vi är dom närmsta.
bäst att göra sig klar medans Liv sover

ha det

Kommentarer
Postat av: Michelle.

Tack :)

2009-11-26 @ 00:38:12
Postat av: Camilla

Vi får se ang månd, varken Sara eller Sandra N kan o då känns det ju som om vi lika gärna kan ta en annan dag! :) Sandra föreslog veckan därpå o det funkar iaf för mig!

2009-11-27 @ 11:56:50
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0