Bästa festen ever

Fyyy fan vad jag mår dåligt...ska det vara så här för att man har lite kul en kväll....Jag kan säga det var fan den roligaste festen jag varit på på väldigt länge.....

Dom hade gjort en spök stil och jag och Joel var först ut och fy vad det var läskigt..trodde jag skulle döö...men Joel var nog räddare än mig :-)

Sen framåt kvälls kvisten kom en korvgubbe med hela sin korv vagn och det var bara att käka...väldigt gott med lite fylle mat...Men vi had fåt exotiskbricka och potatisgratäng...innan det var såå gott...

Skulle ju ha med mig kameran men jag glömde såklart den men min lilla malin har tagit masser med bilder så jag ska lägga ut dom..

Ikväll är det tjejkväll hemma hos Camilla men jag ska nog inte dricka för fy vad jag mår dåligt....

nu ska jag göra klart maten

hörs


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, din stackare, jobbigt att du mår dåligt. men hoppas du kommer ikväll ändå =)

Ses sen

kram!

2009-10-03 @ 15:07:46
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0