Hata internet

Då försöker jag med ett tredje inlägg...varje gång jag har försökt att blogga så har internet pajat precis när jag skrivit klart fyy fan vad arg jag blir varje gång....

helgen har varit lugn i fredags var det självklart Idol...min syster och sambo var här och lilla filippa så klart...vi åt pizza det var gott...

Ilördags var vi hos min faster som fyllt 50 och fira henne vi fick jätte god smörgås tårta..
i present av oss fick hon Män som hatar kvinnor och ljudboken flickan som lekte med elden...hon vart nöjd lr det tror jag i alla fall :-)

Idag var jag hos Angelica hon fyllde ju i lördags så vi var där idag och fika jätte god chokladbollar:-)

På onsdag är det Ullared som gäller....

Nae nu ska jag plocka lite

kram kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem åker du med till Ullared då? Jag vill dit igen haha, det är ju så himla billigt och kul :D

2009-10-19 @ 22:07:35
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0