Tiden springer

Halloj...igår var vi på BVC Liv fick sina 2 sprutor igen hon var sååå duktig det var mer jag som fick lite panik kunde inte hålla henne så fort jag såg sprutorna vart jag helt kall svettig och börja skaka haha ja man är väl inte så tuff när det gäller nålar...Åsa fick hålla henne men hon var så duktig mitt lilla troll sa inte så mycket börja bara gråta lite när dom stack men sen gick det över jätte fort...
Anne var och hälsa på oss igår oxå...väldigt trevligt var såå länge sen vi såg men på lördag blir det lite party så då ses vi igen :-)

Idag är hon snorig och lite hängig men hoppas det går över..kan ju vara sprutorna men hon har inte reagerat förut så jag vet inte vad det är om det är förkylning lr inte...

Idag blir det bara lungt ska vara hemma och inte göra såå mycket kanske tvätta en maskin tvätt..
senare ikväll ska jag till Agda (sabina) som fyller år..

Nae nu ska jag göra nåt...

ha det kram

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilken tid hade ni tänkt på Onsdag. Har ju babysim halv tio men efter det är jag ledig. Vore verkligen kul att ses.

2009-10-29 @ 15:19:34
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0