Det är ingen vanliga dag för det är papppa födelsedag...

Idag är det fest hela dagen lång....Min älskade pappa fyller 45 år idag så vi ska åka och fira honom i eftermiddag..har bakat bullar åt honom och sen ska han få en present oxå...ett par jeans det behövde han sa han så hoppas att det blir bra!!!

Sen ikväll ska Love och jag ut och käka en middag vi har vart tillsammans 5 år idag hihi...tiden bara rusar ivägen..

Jag vet att det är 11 september och skräck hos alla sen terror dådet...men för mig är det en speciell dag med massa glädje och jag har inte äns tänkt så mycket på terror dådet..men jag sörjer med alla drabbade..men men hoppas världen har blivit bättre nu lr har den det?? tror jag inte kommer nof ta flera år innan frågan är om den nån gång kommer bli det!!!

nae nu ska jag ta en dusch medans Liv sover

Ha en underabar dag alla..


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej Gumman!



Grattis på er, faan vad tiden har sprungit iväg...5 år sedan vi var på väg till Kreta!



Kram

2009-09-11 @ 14:10:17
URL: http://elisabethlindblad.blogg.se/
Postat av: Liinda

Gud sååå söter hon är!!

2009-09-13 @ 14:28:06
URL: http://www.LiindaOlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0