En kluven sådan

Ok då ska jag blogga lite då...

Hmm är lite kluven i vissa saker man säger en sak men gör en annan varför är man så?? asså man tycker väl det man tycker och det får man väl stå för!! Så känner jag i alla fall...men men jag kan störa mig sååå mycket på sånt som skit snack och falskheter...jag menar man kan inte älska alla så är det bara lika bra att bara stå för det eller säg vad man inte tycker om med denna person så vet man det...jag menar ingen speciell person så ingen behöver känna sig träffad bara en sak som jag tänker på ofta...

Nae över till annat idag är det personal möte kan bli väldigt intressant hmm kanske vankas en personalfest snart..det är det bästa med att inte jobba man får ändå vara med på allt roligt..men man behöver inte slita röven av sig heheheh

ha det kanon nu min kära vänner


Kommentarer
Postat av: Catarina

OM du bara visste hur mkt jag har funderat på samma sak den senaste tiden. =/



Tack för inbjudan till en gratis tvätt, tackade dock nej.



Länge sen vi sågs nu. Är allt bra med familjen?

2009-09-23 @ 14:32:24
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jag gör faktiskt inte det. Tottes bros fyller år då så vi ska ut och fira honom just den lördagen.

Hade gärna kommit annars.

2009-09-23 @ 14:54:42
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehe, jag förstår att den var magnifik! :-D Men jag vet att de är svindyra så jag ska inte köpa nån vilket fall, så då kände jag inte jag hade tid att ta hem en säljare :-)

Vi kanske kan fika nån dag?? Är Love hemma o jobbar nu? Isf kanske vi kan komma upp till er hela gänget..? Kram

2009-09-23 @ 14:58:27
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Liinda

Jaaa, livet vore nog lättare om man bara hade killkompisar ;)



Jag är såå glad över mina älskade vänner Thessa och Madde som jag kan helt ärligt säga att jag litar på till 2oo %. Vi har känns varandra i hela 13 år och känner varandra utan och innan.

Det är riktigt skönt att känna den vänskapen!



Ha en trevlig helg!

2009-09-24 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0