Helgen

Halloj igår jobba jag på mitt jobb...var ganska trevligt tiden gick väldigt fort ialla fall men det känns ju att man varit hemma över ett år :-) men jag kom ihåg nästa allt i alla fall...vilket minne man har :-)
Sen på kvällen kom Malin och David och lilla Tindra hit så vi grilla och snacka massa skit jätte trevligt inte så ofta vi umgås alla fyra...

Idag ska vi på dop det är lilla Enya som ska döpas..roligt för henne heheh får hoppas det går bra och hon är duktig...

Nae dax att plocka iordning och fixa lite här hemma...

see yaa

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej gumman!

Vad har du för nummer?

Ja köpte ju en ny telfon, men har inga nummer kvar från min gamla :(

Skicka ett sms så vet jag :)

Kram

2009-09-29 @ 10:36:06
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jaa den var bra faktiskt =)

Hur är det med dig. var verkligen länge sen vi sågs nu.

Du skulle till camilla va?

kram

2009-09-29 @ 12:37:47
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0