Natti natt

Ja då vart det kväll och dax att krypa ner i sängen..ska läsa min underbara bok...alltså för er som missat läser jag twilight böckerna såå j*vla bra.

På tal om vägningen så var det bättre än för väntat med tanke på att jag fuskat eller fuskat är fel ord festat och vart bakfull är nog rätt...ni vet massa sprit och dagen efter pizza..men men det är bara fortsätta det är ju inte fest varje dag..som tur är !! men nästan ett kilo ner .-)

Nån som kan ge mig bra tips på bra och goda restuanger i stan..Love och jag har  varit tillsammans 5 år på fredag så vi tänkte gå ut och äta en god middag..antigen fredag lr lördag..men min pappa fyller år på fredag så om han vill att vi ska fira honom då så blir det lördag för mys...

nae dax att gå till sängs

god natt


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi vad komiskt jag och Tobbe har varit tillsammans i 7 år oxå på fredag, vi ska nog oxå ut och äta och lite bio kanske lite måste man ju mysa till det, jag är lite sugen på la uva Kram

2009-09-09 @ 18:07:23
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0