Städmaskin

Idag har vi haft en säljare här som har demonsterat en mega dammsugare..lr städ maskin rättare sakt...guuud vad jag skulle vilja ha en sån...verkligen kanon.!!!

Malin och jag har varit på maxi en sväng trevligt vart lite kläder från gina..har ingen bild men kanske visar senare...

Just det Jag Love min syster och Mattias var på bio igår söndag och såg andra filmen i stig larssens triologi flickan som lekte med elden...sååå bra den kan jag varmt rekomendera...

Nu ska jag fortsätta se svenska hollywood fruar..och säger en sak Anna Anka verkar inte helt frisk...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så MYCKET för en demonstration!! ;-) Men jag sa faktiskt nej. Kramis

2009-09-23 @ 11:13:36
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0