Vägning

God morgon...jag vaknar nyss med Liv sover fortfarrande så jag passar på att blogg lite...

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på är så trött på att det inte finns nåt att göra lr det finns det säkert men men...
ikväll ska jag på plast party..blir nog lite trevligt..Tror malin kommer hit senare för vi sak nog väga oss idag...kanske inte sagt att vi bantar hmmm...dricker naturdiet hela dagrna utom ett mål mat...det kan jga varmt rekomendera visst att man går ner saktare men det är det värt för man kommer in i en balans och sen när du ska börja äta igen så är det lättare att hålla vikten....

Imorn blir det IKEA lr Badhuset....återkommer om vilket..

ha det kanon och just det missa inte idol ikväll kl 20.00 på tv
4



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: åh så skönt för dig!!

Han brukar vakna mellan 4-6 och då får han välling. Vill ju inte ge honom en gång till sen.

Men provade det idag. men han är pigg och lekte då bara med flaskan typ. haha

Hoppas du får en bra dag.

kram

2009-09-08 @ 09:07:56
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

"kul" med bantning! :-) meddela gärna resultatet sen, är kul o bli lite motiverad med hur mkt du gått ner. det behöver jag!

Kramis

2009-09-08 @ 15:15:07
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det måste vi försöka få till! Mina dagar är ju lite tajta just nu, men om du har lust o äta lunch nåndag så vore ju det skoj, om du ändå är i stan eller så :-)

Sen kommer det en inbjudan om ny tjejkväll i brevlådan inom kort.. ;-)

2009-09-08 @ 15:46:40
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0