Uppdate :-)

Jag har fått mitt körkort det bästa som kunde hända just nu!!!!!!

Började även skolan idag skulle ha börjat i torsdags men vi har kagat magsjuka...inte så kul men jag hoppas vi slipper det mer i år.. Det går jätte bra för Liv på dagis är så stolt över henne...Och det känns super bra att det går bra och hon trivs och dagis fröknarna är super så vi är såå nöjda!!!

vet inte riktigt vad jag ska skriva var så länge sen så det blir inte så mycket uppdate..börjar från nu i stället!!!

Imorn är det dagis och skolan igen blir en lång dag för trollet på dagis från 7-16 hoppas det går lika bra!!!

ha det



Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS igen till körkortet!! :)



Fy har ni också varit magsjuka, fyfasen det är en riktig epidemi!



Hoppas du trivs i skolan, o skönt att dte går så bra för Liv på dagis! :)



Kram

2010-01-19 @ 09:41:43
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0